دانلود آهنگ جدید بهزاد نادری کی گفته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آهنگ جدید بهزاد نادری کی گفته
نوشته شده در چهار شنبه 3 تير 1394
بازدید : 75
نویسنده : علیرضا علیزاده

دانلود آهنگ جدید بهزاد نادری  کی گفته

آهنگ جدید بهزاد نادری کی گفته با لینک مستقیم

ترانه : شاهین شیخی | آهنگ . تنظیم : صالح رضایی
میکس و مسترینگ : بهزاد نادری

دانلود آهنگ جدید بهزاد نادری کی گفته

 

 

 

 

متن آهنگ جدید بهزاد نادری کی گفته

حالا کو تا کوتاه بیا دلی که چشماتو میخواد

دوست داره خیلی زیاد ایندفعه رو بام راه بیای

کمو کسری بوده حالا تموم شده همون سالا

تو سرتو بگیر بالا بگو میمونی از همین حالا

کی گفته عاشقی اینه آخر عشقا همینه

تلخه یه وقتایی تهش همونقدی که شیرینه

کی گفته روز آخره اومدنی باید بره

دله من رو عذاب نده به خاطر یه خاطره

شعر آهنگ جدید بهزاد نادری کی گفته

عشقی که با تو گل کنه عشقایه دنیا توش گمه

حتی فقط توهمه دوریت دیوونم میکنه

اندازه ی یه تار مو حسی اگه مونده بگو

حرفاتو راحت تر بزن گوش میکنم من مو به مو

کی گفته عاشقی اینه آخر عشقا همینه

تلخه یه وقتایی تهش همونقدی که شیرینه

کی گفته روز آخره اومدنی باید بره

دله من رو عذاب نده به خاطر یه خاطره

کی گفته عاشقی اینه آخر عشقا همینه

تلخه یه وقتایی تهش همونقدی که شیرینه

کی گفته روز آخره اومدنی باید بره

دله من رو عذاب نده به خاطر یه خاطره



:: موضوعات مرتبط: بهزاد نادری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: